שירותי מחשוב לעסקים
לפרטים נוספים הזינו את פרטיכם:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
לקבלת הצעת מחיר
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-9975040
אודות

אודות

חברת IT CARE

היא משב רוח רענן בתחום שירותי ה – IT. החברה מעמידה לשירותכם סיוע מקצועי בכל תחומי טכנולוגיית המידע, בכללם, שירותי תמיכה, הגנה, ייעול ומניעה. החברה דוגלת בשירות מקצועי ובכלים המתקדמים ביותר, תוך שמירה על יחס אישי ושירות אדיב. צוות המקצוענים של IT CARE נבחר בקפידה, וכולל אנשי מקצוע מהשורה הראשונה ובעלי נסיון עשיר בתחומם. זאת בשילוב אמינות ואיכות, לצד מגוון פתרונות חדשניים – מאפשרים לחברת IT CARE להעמיד לרשותכם שירות מצוין ומענה לכל צורך.

להבין מחשבים, לאהוב אנשים!

חשוב שתצאו לדרך עם חברה שמבינה מחשבים, אוהבת אנשים ויודעת כיצד לתרגם ביניהם. IT CARE הינה חברת בוטיק המספקת שירותי IT ברמה גבוהה ובמקצועיות ,עם למעלה מ 10- שנות ניסיון ועשרות לקוחות מרוצים.

המטרה המרכזית שלנו - להביא לכך שמחשבים ישרתו אתכם ולא אתם אותם.

כשטכנולוגיה מתקדמת נפגשת עם פשטות יצירתית ותודעת שירות

IT CARE מתמחה במתן פתרונות יצירתיים ובהתאמה אישית ללקוח המבוססים על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, על בסיס תמיכה טלפונית, תמיכה מרחוק או הגעה במידת הצורך. הצוות המקצועי שלנו עומד לרשותכם בכל זמן ולטובת כל תקלה ובעיה. ההיכרות הצמודה על הלקוח ובמיוחד עם עסקו וצרכיו מאפשרת לנו לגזור את דרך הפעולה הנכונה והיעילה ביותר לכל ארגון וארגון.

שיתוף פעולה ותקשורת פתוחה

חברת IT CARE רואה עצמה כשותפה לצרכי הלקוח החל משלב התכנון הראשוני של מערכות המחשוב, דרך הקמתם על בסיס הטכנולוגיות המתקדמות ביותר וכלה בניהול שוטף המבוסס על יחס אישי ונכונות לספק מענה לכל תקלה ובכל זמן (לרבות שירותי חירום דחופים ברמת 24/7). מטרתנו למקסם את התקציב הרלבנטי לכדי תכנית פעולה אשר תשפר את התנהלות העסק, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.

חברת IT CARE מספקת ללקוחותיה שירות וייעוץ בכל זמן, 24 שעות ביממה, כאשר הדגש הוא על מענה מיידי, טיפול זריז ומקצועי. תגובה יעילה ומהירה מצד אחד, וייעוץ והכוונה שקולים לאורך זמן, מצד שני, הם אלו שממקמים את IT CARE בקידמת פתרונות המידע ורשתות ה – IT. שלל החברות המצליחות מהארץ והעולם כולו הנהנות משירותי החברה, יוכלו להעיד על האיכות, האמינות והיעילות.

אנו מזמינים גם אתכם להצטרף אל מעגל החברות המרוצות שידעו לבחור נכון, וליהנות ממגוון שירותי IT ברמה המתקדמת והאיכותית ביותר!



VEEM הסמכה


המכון לבקרת איכות IQC

מדיניות החברה

1) הבן אנשים הקשב להם בסבלנות רבה ותן להם פתרון שמתאים עבורם.

2) סגור מחזורי פעולה כך שלא תשאיר אף לקוח מתוסכל שממתין זמן רב.
מחזורי הפעולה של התחל, שנה ועצור חייבים להיות מטופלים ע"פ הנדרש.

3) שירות למשתמש קצה חייב להיות אישי ויסודי מאוד.

4) חתור לחליפין בשפע, תן ללקוח יותר ממה שהוא ציפה וממה שמגיע לו.

5) הבן מהו המוצר הסופי שלנו וכוון את פעולותיך לאספקתו  באופן מושלם ללקוחות החברה.

6) חובה עליך להתמודד עם המכשולים העומדים בדרכך במסגרת פעילות המשרה, בכך שתבין שאנו במשחק חשוב ומאתגר מאוד ומכשולים אלו רק יקדמו אותך לניצחון.

7) הסטטיסטיקות עליהן תיבדק הם המדד היחידי להכרת תפוקתך וקידומך בחברה, דאג שיהיו מצוינים.

8) דע כי עבודתך חייבת להיות ממוקדת מנטלית  100%  בלקוחות בחברה.

9) הנך חייב לעמוד בקוד לבוש החברה שהוא מראה מטופח המשדר מקצועיות ורצינות.

10)  הגש טופס ימי חופשה והמתן לאישור הממונה עליך, דווח על  מחלה  והגש את המסמכים הרלוונטיים

11)  סביבתך חייבת להיות מסודרת נקיה ומאורגנת, שולחנך, רכבך, מחשבך, הופעתך.

12)  הייה קשוב לממונים שלך ובצע את בקשתם במסגרת פעילות העבודה.

13)  הטל על עצמך אתיקה (קוד התנהגות הגיוני) בכך שתהיה כן וישר מול עצמך חברתך ולקוחותיה.

14)  לעולם אבל לעולם אל תגיד או תבטיח דבר שאינך בטוח בו.

15)  ישיבות שבועיות הינן חובה ואין לבטלם רק במקרים חריגים מאוד יש לדחותם לאותו שבוע.

16)  אין לכעוס משום סיבה, על: לקוח, עובד, מנהל, מנכ"ל, זהו תנאי הכרחי לעבודה בחברתנו.

17)  פגישות אישיות לכל סיבה יתקבלו בברכה, רק בקביעת פגישה מסודרת וללא שיחות פרוזדור.

18)  בצע את נהלי החברה בצורה מלאה ומושלמת וללא כל סטייה או חוסר הסכמה.

19)  עם כניסתך לתפקיד הכר את סביבתך, תפקידך וצוות החברה בצורה וודאית.

20)  לכל בקשהדרישה חובה להגיש מסמך CSW  לממונה עליך  ולתת פתרון יחד עם זאת.

רמי נעים,
 מנכ"ל ומייסד.

בעולם שבו מחשבים ואינטרנט חודרים כמעט לכל ענף וענף, רק מי שישכיל להיות בחזית הטכנולוגיה יוכל ליהנות מכל פירות הקדמה. מערכות מחשוב מניעות את גלגלי המשק, ואין צורך להכביר במילים אודות משקלן הרב לכל עסק או ארגון. לכך יש להוסיף כמובן את ההתקדמות בתחום הווירטואליזציה העסקית, אשר מולידה כמעט מדי יום הזדמנויות חדשות.

חברת ITCare מספקת שירותי IT מקיפים ברמת One Stop Shop ועומדת לצד לקוחותיה הן בשגרה והן בתקלה וחירום. זמינותה הרבה של ITCARE לטובת הלקוח, המכירה בכך שמערכת מחשוב מושבתת עלולה לגרום נזקים גדולים לעסק, מבוססת על שירות אישי המשולב במקצועיות ללא פשרות.
 
להבין מחשבים, לאהוב אנשים
על מנת למקסם את מערכת המחשוב שלכם, יש להיעזר בחברה אשר מספקת שירותי IT ברמה גבוהה ובמקצועיות. כמו כן, חשוב שתצאו לדרך עם חברה אשר מבינה מחשבים, אוהבת אנשים, ויודעת כיצד לתרגם ביניהם. ITCare היא שחקן החיזוק שלכם. עם כ-20 שנות ניסיון, ואין ספור לקוחות מרוצים, אנחנו יודעים היטב כיצד לנהל נכון כל מערכת מחשוב, ומתי "לעלות מהספסל" במידת בצורך לטובת אתגרים או בעיות שעלולים לצוץ.
 
כשטכנולוגיה מתקדמת נפגשת עם פשטות יצירתית ותודעת שירות
ITCare מכירה בכך שמחשבים צריכים לשרת אנשים ולא להפך. אנו חברה המתמחה במתן שירותי טכנולוגיות מידע ופתרונות מחשוב עסקיים. אנחנו רואים בשירות כלי שיש למקסם את יכולותיו בהתאם לצורכי העסק, לאחר אפיון, למידה והיכרות עם הלקוח. בחברת ITCare אנו עומדים לימין הלקוח החל משלבי התכנון הראשוניים של מערכת המחשוב, דרך הקמתה על בסיס הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, וכלה בניהול שוטף המבוסס על יחס אישי ונכונות לספק מענה לכל תקלה ובכל זמן (לרבות שירותי חירום דחופים ברמת 24/7).
 
חברת ITCare גאה להיות חברה מובילה בתחומה תודות לשמירה על רמת מקצועיות גבוהה בקרב עובדיה, שירות איכותי, וסל מוצרים מהמתקדמים בשוק. כמו כן, אנו דואגים לכך שפתרונות המחשוב שלנו יהיו לא רק איכותיים ומתקדמים אלא גם יצירתיים ובעלי ערך מוסף. ואכן, השירות שלנו מקיף את העסק במעטפת מתקדמת במיוחד.
 
סל שירותים רחב
סל השירותים של ITCare נוגע לכל קטגוריית ה-IT ברמה הרחבה והמקיפה ביותר. בין השאר, ITCare מספקת ללקוחותיה מענה מבחינת:
  • מחשוב ענן.
  • תמיכה ותחזוקה באתר העסק/הארגון.
  • התאמת מערכות מחשוב בעסק לטכנולוגיית מובייל מתקדמות.
  • מתן שירותי IT אוטומטיים לרבות שירותי גיבוי, סינון דואר זבל ועוד.
  • אפיון צורכי הלקוח והקמת מערכות מחשוב בהתאמה אישית (Custom Made).
  • שירותי Help Desk 24/7.
  • ניהול פרויקטים של ווירטואליזציה עסקית.
  • הטמעת מערכות מידע.
  • רכש חומרה ורישוי.
  • שרתי דואר.
  • אבטחת מידע וניהול הרשאות.
  • עבודה מקצועית מול מחלקת IT קיימת בארגון/בעסק.
  • שרתי RDS.
  • היכרות עם פתרונות מחשוב משלימים כגון תוכנות הנהלת חשבונות, AutoCad, SAP ועוד.
  • תפעול וניהול רשתות מחשבים (פנים וחוץ ארגוניות).
  • תקשורת מחשבים.
  • תחזוקת שרתים.
  • תמיכה מרחוק.
  • תחזוקת תחנות עבודה.
  • אופטימיזציה של מערכות מחשוב מנקודות שימוש שונות.
  • העמדת שירותי מומחה למחשוב בכל תקלה ובזמינות מירבית.
  • שירותי DBA.
  • בסיס ידע רחב מבחינת הקמת אתרי אינטרנט ותחזוקתם.
  • ניהול שרתים וגיבויים.
  • בסיסי נתונים.
נבחרת הלקוחות שלנו שכבר התמכרה לשירותי IT
בחברת ITCare אנו מתמחים במיוחד בפתרונות ענן יצירתיים בהתאמה אישית ללקוח אשר מבוססים על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. כמו כן, הצוות המקצועי שלנו עומד לרשותכם בכל זמן ולטובת כל תקלה ובעיה. זאת, על בסיס תמיכה טלפונית, תמיכה מרחוק או הגעה במידת הצורך. אנו מאמינים בשיתוף פעולה, תקשורת פתוחה, ומספקים את שירותי ה-IT לעסקים על בסיס ריטיינר חודשי קבוע ו/או בהתאם לפתיחת קריאה לטובת מתן מענה מיידי לכל סיטואציה/תקלה/בעיה/צורך או תרחיש אפשריים.
 
לראות את האנשים שמאחורי המחשבים
היות ואנו חברה הבוחרת את לקוחותיה בקפידה, ITCare דואגת תמיד לראות את האנשים שמאחורי המחשבים. מטרתנו המרכזית היא להביא לכדי כך שהמחשבים ישרתו אתכם ולא אתם אותם. ההיכרות הצמודה עם הלקוח, ובמיוחד עם עסקו וצרכיו, מאפשרת לנו לגזור את דרך הפעולה הנכונה והיעילה ביותר לכל ארגון וארגון. אנו מתחייבים למקסם התקציב הרלבנטי לכדי תוכנית פעולה אשר תשפר את התנהלות העסק, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.
 
תפיסת השירות שלנו יוצאת מנקודת הנחה שמערכות מחשוב איכותיות ותקינות הן ברומטר חשוב ביותר להצלחתו של העסק (וכפועל יוצא מכך – אנו יודעים שמחשבים תקולים עלולים להביא לבזבוז זמן, כסף ומשאבים). לכן, אנו משלבים בין הלקוח לבין תהליכי הווירטואליזציה תוך כדי זמינות בקשר האישי ובנוכחות פיסית.