שירותי מחשוב לעסקים
לפרטים נוספים הזינו את פרטיכם:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
לקבלת הצעת מחיר
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-9975040
פתרונות מחשוב

פתרונות מחשוב לעסקים

פתרונות מחשוב לעסקים כוללים סיוע מקצועי בכל תחומי טכנולוגיית המידע, ביניהם שירותי תמיכה, הגנה, ייעול ומניעה - הכל תחת קורת גג אחת. אנחנו מציעים פתרונות מחשוב לעסקים כמו שלך, במטרה לחסוך לך זמן יקר וכסף שאתה נאלץ לבזבז בהתמודד עם תוכנות מחשב, רשתות תקשורת של החברה, שירותי תחזוקת מחשבים ועוד. 

אנחנו מציעים היכרות עם פתרונות מחשוב משלימים כגון, תוכנות הנהלת חשבונות, AutoCad, SAP, שירותי אבטחת מידע, תחזוקת המכשירים, מחשוב ענן, גיבוי בענן לעסקים, תמיכה מרחוק, תמיכה באתר לקוח ועוד. חברת IT CARE דואגת שפתרונות המחשוב יהיו לא רק איכותיים ומתקדמים אלא גם יצירתיים ובעלי ערך מוסף. ואכן, השירות שלה הוא מקיף את העסק במעטפת מתקדמת במיוחד. 

מהם פתרונות מחשוב לעסקים?

פתרונות מחשוב לעסקים כוללים ניהול מלא של מערכות IT ושירותי ענן של החברה. חברתנו מספקת ללקוחותיה הרבים פתרונות מחשוב מתקדמים המשפרים ומייעלים את הפעילות הפיננסית בדרך לצמיחה ורווחיות. העידן בו אנו חיים הוא עידן של תקשורת. החל מטלפונים שכבר כמעט ואינם נמצאים בשימוש השוטף, דרך השימוש ברשתות המדיה השונות ועד לתקשורת פנים ארגונית. ארגון מצליח משקיע את עיקר הזמן והמשאבים שלו במטרות התפתחות. משמעות הדבר הלכה למעשה היא, כי לא ניתן להשקיע את כל הזמן בתחזוקה שוטפת של התשתיות ויש צורך לוודא כי התקשורת הפנים ארגונית והחוץ ארגונית מנוהלות על ידי מערכות אוטומטיות שאפשר לנהל מרחוק.

פתרונות מחשוב ענן לעסקים

חברת IT Care מספקת התמחויות דיגיטליים כולל פתרונות מחשוב ענן לעסקים. 

✔ צוות המומחים שלנו יתאים עבורכם פתרונות מחשוב בהתאמה אישית ומדויקת לצרכי החברה וכל זאת במחירים משתלמים במיוחד, תוך התאמה אישית לכל לקוח ושימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר כיום. 

✔ צוות המומחים שלנו ישמח להעניק לכם שירות מקצועי, ייעוץ וליווי בהטמעה של טכנולוגיות מתקדמות המשלבות פשטות יצירתיות ותודעת שירות. 

חברת IT CARE מכירה בכך שמחשבים צריכים לשרת אנשים ולא להפך

פתרונות מחשוב לעסקים עם IT CARE

מענה מיידי, טיפול זריז ומקצועי - עד 5 דקות זמן תגובה

מענה מיידי, טיפול זריז ומקצועי - עד 5 דקות זמן תגובה

סיוע מקצועי בכל תחומי טכנולוגיית המידע

סיוע מקצועי בכל תחומי טכנולוגיית המידע

שירותי תמיכה, הגנה, ייעול ומניעה - הכל תחת קורת גג אחת

שירותי תמיכה, הגנה, ייעול ומניעה - הכל תחת קורת גג אחת

שירותי חירום דחופים 24/7

שירותי חירום דחופים 24/7

עוברים לענן? אנו מציעים פרויקט מעבר ללא עלות – מעבר שקט תוך שמירה על הפעילות השוטפת של עסקך.

עוברים לענן? אנו מציעים פרויקט מעבר ללא עלות – מעבר שקט תוך שמירה על הפעילות השוטפת של עסקך.

שירותי גיבוי המבוצעים כברירת מחדל תוך הצפנתם בשתי מקומות נפרדים

שירותי גיבוי המבוצעים כברירת מחדל תוך הצפנתם בשתי מקומות נפרדים

תקן אבטחת מידע מן המתקדמים בענף – Iso27001

תקן אבטחת מידע מן המתקדמים בענף – Iso27001

תמיכה טלפונית, תמיכה מרחוק או הגעה במידת הצורך

תמיכה טלפונית, תמיכה מרחוק או הגעה במידת הצורך

פתרונות מחשוב לעסקים של IT CARE

  • שירותי אבטחת מידע: הגנה על מערכות המחשוב

נושא אבטחת מידע הינו קריטי עבור חברות בעידן הדיגיטלי הממוחשב. השימוש במערכות מחשוב כיום הינו נרחב במיוחד והפעילות תלויה רבות בפתרונות מחשוב כגון תשתיות אינטרנט דרך חומרה ועד שימוש בתוכנות. 

המידע בעידן החדש הולך ומתרבה מרגע לרגע. מה שהיה בעבר מאגר מידע שאתו עובדים ומדי פעם מתעדכן, הפך להיות אוטוסטרדה של אינפורמציה המתחדשת מדי בוקר. כאשר בכל פעם עולה לאוויר תוכנה חדשה, מוטמעת סביבת עבודה חדשה בארגון ויוצאים פיצ'רים מעודכנים לשימוש בתחום. כל אלו חושפים את הארגון לחדירה חיצונית ובשל כך, מצריכים מערכת אבטחה וניטור מידע הפעילה 24/7 סביב השעון ומגבה את המידע אחת ליממה, כך תמנעו מאובדן מידע מהותי

  • שירותי מיקור חוץ בליווי מומחים

שירותי מיקור חוץ מאפשרים התנהלות מקצועית ונבונה שתוביל לצמיחה פיננסית ומקצועית. שירותים ניתנים בהתאמה אישית לצרכי החברה ולאופי פעילותו. השירותים הממוחשבים חוסכים זמן והוצאות ומספקים מענה למגוון הצרכים של המקום. התאמתם של השירותים מתבצעת לאחר הגדרת יעדים ואפיון מטרות. שירותי מיקור חוץ ממוחשבים משלבים בין חומרה ותוכנה ומהווים חלק בלתי נפרד מהעבודה. שירותי המחשוב ניתנים לאחר מתן ייעוץ מקצועי ובליווי צמוד של מומחים. החברה זוכה לקבל ציוד מתקדם, החברה נהנית מהטמעת תוכנות וזוכה לידע חיוני התורם להתפתחות מקצועית ופיננסית.

פתרונות מחשוב לעסקים - תמיכה טכנית והטמעת טכנולוגיות מתקדמות

תמיכה טכנית הינה הכרחית, שכן תקלה במערכת הממוחשבת עלולה להשבית את היכולת שלו להמשיך ולהעניק את השירותים. ארגון מעצם היותו כזה, דורש רמות ארגוניות גבוהות לצורך התפקוד השוטף ונטול ההפרעות. 

על מנת להבטיח כי לא תצטרכו להמתין שעות, ימים ולפעמים אפילו שבועות לטכנאי. שירותי תמיכה שוטפת הניתנים לארגונים במסגרת הופכים את החיים להרבה יותר קלים. 

במקרה בו מתגלה בעיה במערכת או שמתרחשת פריצה אליה. הרי שנוצרת תחושת לחץ המחייבת לנסות לפתור את הבעיה באופן מיידי. שירותי תמיכה טכנית הניתנים אונליין ובזמינות מלאה, יעניקו לכם תחושת ביטחון ושקט נפשי שתוכלו לקבל מענה מיידי שיאפשר לכם לשוב ולספק את השירותים במהירות המרבית.

כל ביזנס נדרש לבצע פעולות תחזוקה ושדרוגים בתשתיות ועל מנת לעשות זאת בצורה נכונה יש לפנות לחברה מקצועית המתמחה במתן תחליפים ממוחשבים שיכולה לספק תמיכה וייעוץ לתכנון של מערכת המכשירים הטכנולוגיים של המקום.

חברתנו מספקת שירותים מתקדמים לחברות היכולים לשדרג את הפעילות ולייעל את ההתנהלות הארגונית. אנו מציעים ללקוחותינו אמצעי תקשורת ממוחשבים מתקדמים שיסייעו לכם לשדרג ולשפר את איכות השירותים. להרחיב את קהל הלקוחות ולממש יעדים ומטרות ארגוניים.

אתם שואלים - אנחנו עונים

מהי זמינות השירות שלכם?

אנחנו מתחייבים על זמינות מיידית של עד 5 דקות לפניות שמתקבלות דרך הווצאפ או הטלפון בכדי שתהיה לכם המשכיות עבודה.

המענה מגיע מאנשי החברה שאמונים של בעיות טכניות ומעניקים מענה מיידי, לא מדובר באנשים שאנחנו מעסיקים במיקור חוץ כמוקד אנושי לתקלות.

איפה אתם מאחסנים את כל המידע של החברה שלנו?

לאיטיקר יש מערכת גיבוי שנקראת מדיה נתיקה. המידע נשמר בכספת במקום מנותק.


האם אני יכול לחבר עוד מסך למחשב, מעבר למסך הראשון שמחובר?

דבר זה תלוי בכרטיס המסך שיש למחשב. צריך לפחות שתי כניסות של חיבור למסך.

יש לי היום על המחשב גרסה של חלונות 7, האם כדאי לשדרג לחלונות 10?

 חלונות 10 הינה הגרסה האחרונה ביותר של מיקרוסופט. לפיכך, הינה מערכת מאוד יציבה, אשר תורמת לפעולה חלקה ותקינה של המחשב.

מדוע לא בטוח לשמור קבצים במחשב נייד?

שמירת קבצים במחשב נייד הינה מסוכנת ולא בטוחה. מחשב נייד יכול להיגנב, להיהרס ולגרום לאיבוד מידע. לכן, מומלץ ורצוי לעבוד דרכו באמצעות חיבור לענן, כאשר החומר מגובה על בסיס יומי. כך החומר מוגן ומאובטח בצורה הטובה ביותר.

אני לא מצליח להיכנס לתיקיה מסוימת, אני מקבל הודעה שאין לי הרשאות, מה עושים?

בכל ארגון ישנו מידור מבחינת ההרשאות, ולכן לא כל עובד יכול לגשת לכל התיקיות הציבוריות אשר נמצאות בענן. במקרה כזה ובמידת הצורך, יש לבקש אישור ממנהל הרשת לצורך הגדרת ההרשאות. לאחר שמנהל הרשת יפתח את ההרשאות הרלוונטיות, ניתן יהיה לעבוד באופן תקין.