לקוחות החברה? נתקלתם בתקלה טכנית? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    כשטכנולוגיה מתקדמת נפגשת עם פשטות ותודעת שירות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      תמיכה מרחוק לעסקים

      במקום לחכות לטכנאי בואו להתקדם אל שירותי תמיכה מרחוק לעסק שלכם

      יש תקלה ברשת המחשוב של העסק? מומחי התמיכה של ITcare יכולים להתחבר אל הרשת שלך מרחוק ולפתור את התקלה בקלות ובמהירות. חבר את העסק שלך לשירות תמיכה מרחוק ותוכל להנות ממגוון יתרונות משמעותיים.

      בעל עסק תאר לעצמך את התסריט הבא: אתה נמצא במשרד ועובד על מצגת חשובה ללקוח בחו"ל שאתה מוכרח לשלוח עוד היום. אתה עובר על הדו"חות באקסל בענן ופתאום אתה מגלה שהרשת שלך נפלה. הלחץ מתגבר וכל צוות ה-IT בחברה עובד קשה מאוד כדי להחזיר אותה לפעולה אך ללא הצלחה. במקום להזמין טכנאי ואפילו להמתין עוד יותר זמן עד שהרשת שלך תחזור לפעילות, אתה פשוט יכול להשתמש בשירותי תמיכה מרחוק של ITcare ולפתור את הבעיה ברבע מהזמן.

      מומחי התמיכה של ITcare יכולים להתחבר אל הרשת שלך מרחוק ולפתור את התקלה בקלות ובמהירות. כשאתה מחבר את העסק שלך לשירות תמיכה מרחוק של ITcare אתה נהנה גם מהיתרונות הבאים:

      • שירות מקיף: אנחנו יכולים לסייע לך בכל שירות IT שתבחר מהגנה מרחוק נגד וירוסים ועד לתמיכה בשרתים או בשולחן העבודה.
      • עלויות משתלמות: נשמח להעניק לך שירותי תמיכה מרחוק לעסק בהתאם לצרכים המדויקים שלך תוך חיסכון ניכר בעלויות עודפות ומיותרות.
      • ראש שקט: מומחי התמיכה שלנו ידאגו במידת הצורך לתיקון כל תקלה במהירות וביעילות, מבלי שתצטרך לבזבז זמן יקר וכסף על מציאת פתרונות בעצמך.
      • תמיכה 24/7: חברת ITcare ערוכה לטפל ולתקן תקלות רבות ממרחק ולצמצם למינימום ההכרחי את מידת ההשפעה של הטיפול בתקלה על הפעולות הרגילות של העסק. במידת הצורך אנו זמינים להעניק לך שירות גם מעבר לשעות הפעילות הרגילות.
      • שירותים מנוהלים: שירות התמיכה מרחוק שלנו מאפשר לך לעשות את מה שאתה עושה הכי טוב… את העבודה שלך. הרשה לנו לשמור על המערכות שלך מעודכנות, עובדות במהירות האופטימלית וניתנות לניהול מרחוק, ללא כל הפרעות.
      • שירותי רשת: מנהלי הרשתות המוסמכים שלנו יתכננו עבורך את הרשת האופטימלית בהתאם לצרכים של העסק שלך ובמידת ותופיע תקלה יעניקו לה תמיכה מרחוק.
      • תמיכה בשרתים ושולחנות עבודה: הצוות שלנו עובר הדרכות והשתלמויות בשגרה כדי להעניק לך תמיכה מהירה ויעילה כשאתה זקוק לה, הן כשירות של טכנאי קבוע בעסק והן כשירות תמיכה מרחוק.
      • גיבוי מרחוק: כשאתה משתמש בשירותי הגיבוי מרחוק של ITcare אתה יכול להיות בטוח שהגיבוי העדכני ביותר של המידע שלך מאוחסן בבטחה מלאה.

       

      עם שירותי IT והתמיכה מרחוק של ITcare העסק שלך יכול לצמוח בלי בעיות. התקשר עוד היום לקבלת מידע נוסף ו/או הצעה משתלמת! אם אתה זקוק לתמיכה מיידית לחץ כאן ומייד תועבר לאזור התמיכה מרחוק באתר שלנו.

       

      תמיכה מרחוק לעסק שלך

      אחד משירותי הקצה המוכרים כיום בעבור חברות רבות ואף עבור מחשבים ביתיים הם שירותים של תמיכה מרחוק. שירותים אלו מתאפשרים כיום בזכות בסיס רחב של רשת האינטרנט, המאפשרת תקשורת בין נקודה אחת לאחרת בעולם ואף בשליטה של מחשב אחד במחשב אחר המרוחק ממנו עשרות מונים.

      שירות זה, המוענק בצורה מקצועית על ידי ITCare הן לחברות במשק והן כשירות עבור מחשבים ביתיים, מספק בראש ובראשונה שירות מהיר ויעיל לפעמים בהם אנו זקוקים לתפעול מהיר ויעיל של תקלות, שבעבר היו מצריכים אותנו הגעה למעבדות שונות ומכאן להיות מוגבלים ליממה או יותר ללא המחשב.

      כיום, באמצעות תוכנות רבות המתוקנות במחשבים מעניקות הן את היכולת לשלוט עליהן מרחוק ולתפעל אותן. בעבור טכנאים רבים שירות כזה מקל באופן טבעי גם עליהם. ביכולתם לספק שירות רחב מאוד של תיקונים בכל יום וזאת מבלי לצאת ממעבדת התיקונים שלהם. בעבור חברות רבות להן רשת מחשבים ענפה היכולת לתפעל תקלות ממחשב אחד לכל שאר מחשבים מעניקה טיפול מיידי וישיר החוסך זמן וכסף רב.

      במסגרת ITCare מצויים בחברה טכנאים הזמינים במשך 24 שעות בעבור תפעול תקלות המתאפשרות דרך תמיכה מרחוק. היכולת להיות זמין בשעות שהן מעבר לשעות העבודה הרגילות מהוות שירות קצה משודרג ובו ההכרה שאנשים רבים כיום ממשיכים לעבוד בשעות נוספות בלילה, סופי שבוע וכמובן במחשבים ניידים ובביתם שלהם. אי לכך, קיימים מקרים בהם יש צורך של ממש בשירות בשעות פחות קונבנציונאליות, אבל כאלו שהעניקו למשתמש את היכולת להמשיך בעבודתו.

      שירותי תמיכה מרחוק לעסקים של ITCare

      במסגרת שירותיה ITCare מעניקה שירותי מחשוב לעסקים של טכנאי ייעודי העובד ישירות ובאופן בלעדי אל מול חברה מסוימת. טכנאי זה מכיר באופן טבעי את מערכות המידע הרבות ורשת המחשבים של החברה, את כוח האדם, האגפים הרבים בחברה ושאר אלמנטים המביאים אותו להתמודדות בצורה מקצועית ומדויקת יותר בפתרון בעיות ובתמיכה מאזור רחוק. בנוסף, הטכנאי מגיע פיזית לחברה עצמה ומעניק בנוסף לכך שירותי קצה נוספים והדרכות באם הדבר נדרש ורצוי.

      עם השנים ניתן היה להבחין עד כמה השירותים הללו הביאו לחסכון של זמן וכסף רב לחברות. תופעות בהן נציג של חברה הנמצא בנקודה רחוקה על הגלובוס בעבור עסקה חשובה והמחשב הנייד שעמו נתקל בבעיה טכנית שרק טכנאי המכיר את המערכת יוכל לתקן בזמן אמת מהווה בעצם הצלה של ממש. במקרים בהם שירות כזה לא היה קיים היה ואותה עסקה יכלה להידחות ואף להגיע למצב שאין היא מתקיימת ובכך להביא לפגיעה פיננסית אנושה בחברה.

      ל – ITCare מספר רב של חבילות שירות בתמיכה מרחוק המוצעות כיום ללקוחות. מלקוחות להם מחשב ביתי או עסק קטן, משרדים קטנים ובינוניים ועד לחברות גדולות במשק הישראלי להם רשת מחשבים ענפה. חבילות אלו מותאמות במחיר וביכולת להעניק את השירות הייעודי לו זקוק כל לקוח ולקוח בהתאם לצרכיו.

      לחצו כאן והשאירו פרטים

      מידע נוסף בנושא

      תמיכה מרחוק לעסקים 24/7

      תמיכה מרחוק לעסקים הינה שירות חיוני המייעל את פעילות העסק ומאפשר לו להעניק שירות מיטבי ללקוחות בזמינות מלאה. התמיכה הטכנית ניתנת על ידי צוות מומחים בעל ידע וניסיון מקצועי עשירים והבנה מלאה במגוון המערכות הממוחשבות החיוניות לעסק. במהלך העבודה בסביבה ממוחשבת, עלולות לצוץ תקלות שיכולות להשבית את הפעילות ולפגוע באפשרות לספק ללקוחות שירות איכותי. במצב שכזה, שירות של שליטה ותמיכה מרחוק יאפשר לבית העסק לחזור באופן מהיר לפעילות ולתת שירות ללקוחות. חברת ITCare מספקת שירותים לעסקים וחברות.

      היתרונות שמספקים שירותי תמיכה מרחוק לעסקים

      תמיכה מרחוק ניתנת על ידי חברות מקצועיות באמצעות תוכנות שליטה מובנות וברוב המקרים חינמיות המאפשרות שליטה על המחשב של הצוות הטכני התומך ומתן מענה לתקלה. תמיכה מרחוק מהווה פתרון אפקטיבי לאבחון תקלות ולמתן מענה להם. השירות כולל תיקון בעיות בחומרה ובתוכנה של המחשב ובהתקנים במיקום מרוחק. התמיכה ניתנת בזמינות מלאה ובאופן קבוע ומאפשרת ניהול יעיל של יישומים ושירותים על גבי שרתים ומחשבים. התקלות שניתן לפתור באמצעות התמיכה מרחוק כוללות: טיפול במערכות ההפעלה, ביצוע שדרוגים ותיקונים במערכות ממוחשבות וביישומים שונים, התקנה של תוכנות דוגית אנטי וירוס ועוד.

      מה כוללים שירותי תמיכה מרחוק?

      התמיכה מרחוק מייעלת את פעילות העסק, חוסכת בכוח אדם ובהוצאות. את רובן של הבעיות במחשבים ניתן לפתור דרך רשת האינטרנט וזאת במצב מקוון. שירותי התמיכה מרחוק לעסקים כוללים:

      • הסרה של וירוסים
      • ניקוי ותיקון של מחשבים
      • תיקון בעיות של איטיות במחשבים
      • בעיות תוכנה
      • תקלות סנכרון הדואר האלקטרוני
      • בעיות OUTLOOK
      • שיפור בהגדרות במחשב ובהעברת נתונים
      • הגדרה של מדפסת וסורק
      • ועוד מגוון שירותים

      התמיכה מרחוק מספקת מענה לסוגיות רבות הנוגעות לתחזוקה של מחשבים, שדרוג תוכנה והתקנה של ציוד היקפי כגון: סורקים, מצלמות רשת ומדפסות. בנוסף, הליווי בידי אנשי מקצוע מומחים והשליטה מרחוק מאפשרים להכשיר עובדים וזאת באמצעות אימוני אחד על אחד. התמיכה ניתנת בצורה מאובטחת

      מענה לתקלות ובעיות בזמן אמת מידי מומחים

      חברת ITCare מספקת שירותים ופתרונות ממוחשבים לעסקים וזאת על מנת לייעל את הפעילות העסקית ולמנף את פוטנציאל הצמיחה והרווחיות של בית העסק. צוות המומחים שלנו יעניק לכם שירותי תמיכה טכנית מקצועית מרחוק ומענה למגוון תקלות ובעיות העלולות לפגוע ולהאט את האפשרות של העסק להעניק שירות ללקוחות.