שירותי IT לכל סוגי העסקים
שירותי IT לכל סוגי העסקים שהולכים וגדלים בעידן הפוסט מודרני בקצב שבעצמו הולך וגדל אקספוננציאלית. ככאלה, ארגונים המעוניינים להתרחב ורואים את עצמם גדלים - לא יכולים להמשיך ולחשוב בקטן.
אם בעבר מרבית החברה התבססה על תשתיות אנושיות הרי שכיום כל ארגון המכבד את עצמו ומעוניין לעמוד בקצב ההתפתחותי של עסקים - מטפל בשימוש מחשוב ברמה כלשהי. ומישהו צריך לנהל את התהליכים הללו. מי זה? הוא נקרא IT.
שירותי IT בקצרה
הפירוש המילולי של השם הוא "Information Technology", כלומר, טכנולוגיה של כל מה שנוגע למידע. ובעידן בו המידע מהווה את הבסיס לפעילות הארגונית שלנו, כל מה שקשור לניהול מידע עובר תהליכי מעבר מהירים לטכנולוגיה. משמעות הדבר בפועל היא כי כל מה שהיה מנוהל עד לא מזמן באופן אנושי, עובר לניהול באמצעות מערכות מחשוב.
מה זה כולל? כמעט את הכל:
- תפעול של תוכנות ארגוניות
- תקשורת פנים ארגונית
- תקשורת חוץ ארגונית
- תפעול מערכות ארגוניות
- תחזוקה שוטפת של המחשב
- גיבוי בענן
- אבטחת המידע הקיים ברשת הארגונית
איש ה - IT אמון על תחזוקה, חידוש, תפעול ובקרה וניטור של כל שירותי המחשוב בארגון המנהלים את המידע השוטף. במקום לדאוג לטכנאי בכל תחום ספציפי, האיש המתמחה בתחום הוא זה שאחראי לוודא כי הארגון "רץ" ומתנהל באופן שוטף תוך שימוש בכל הטכנולוגיות המתאימות ביותר למערכות הספציפיות של העסק.
בנוסף, הוא גם זה שמספק את פתרונות מחשוב השוטפים כאשר מתעוררת בעיה כלשהי בתפעול הארגוני השוטף. נפל מחשב? המערכת לא יוצרת תקשורת עם המחשב המרכזי? יש בעיה בתפעול מדפסות בארגון?
הגיבוי קרס ויש חשש לאבדן מידע? - כל אלו מצויים תחת ניהולו השוטף. במקום לדאוג לכך שבכל פעם יוזמן במיוחד "מומחה" חיצוני לארגון ו"יסתום חור" שנפער, האיש הוא המומחה Inhouse הפעיל באופן שוטף בארגון ואחראי על כך שמערכות הארגון השונות תפעלנה ללא קושי, ללא עיכובים וללא עומס על המערכת.
איך שירותי IT לכל סוגי העסקים מקדם את הארגון בעצם
כל זה טוב ויפה ברמת העל, אבל מנהלים ובעיקר מנהלי SMB, לא ממש מבינים איך בפועל שירותים אלו תורמים לארגון שלהם. הנה כמה דוגמאות בודדות:
- מהירות - טיפול תפעול הארגון המנוהלים על ידי האיש המתמקצע בתחום זה יעניקו לכם את האפשרות לעבוד בצורה שוטפת וללא עיכובים כלל. כל העיכובים שעד כה היו לזרא בפעילות השוטפת ייעלמו כלא היו הודות לעובדה כי יש מי שמנהל את העניינים בפועל + תמיכה חיצונית של מומחי ענן 24/7.
- חסכון משמעותי בעלויות - כאמור, במקום להזמין איש מקצוע שונה בכל פעם שמתגלה תקלה בפעילות הארגונית השוטפת, האיש מקצוע פנימי המכיר לעומק את ההתנהלות העסקית של מערכות הארגון השוטפות יידע לתת את המענה המידי ולהיעזר בחברת פתרונות ענן בעת הצורך. יתרה מכך, הוא אמון על יצירת גיבויים ופתרונות ארגוניים לבעיות עוד לפני שאלו נוצרות.
- התמקדות בעיקר ולא בטפל - האפשרות של שירותי IT לכל סוגי העסקים וINHOUSE מעניקים לארגון ולעובדיו את החופש להתמקד בעבודה עצמה ולא בכל מה שמקשה על ההתפתחות מסביב.